Fenerbahçe – Beşiktaş Derbisinde Sakatlanan İsmail Yüksek’in Durumu Fenerbahçe’nin Beşiktaş ile oynadığı derbi maçın 17. dakikasında sakatlanarak sahayı terk eden İsmail Yüksek’in durumu belli oldu. Sağ bileğinden sakatlık yaşayan genç futbolcu, maçta acı içerisinde oyuna devam edemeyince sezonu kapattı. İsmail Yüksek’e Yapılan Muayene Sonucu 25 yaşındaki orta saha oyuncusunun sağ ayak bileğinde bağ kopması tespit…
Fenerbahçe’nin Beşiktaş ile oynadığı derbi maçın 17. dakikasında sakatlanarak sahayı terk eden İsmail Yüksek’in durumu belli oldu. Sağ bileğinden sakatlık yaşayan genç futbolcu, maçta acı içerisinde oyuna devam edemeyince sezonu kapattı.
25 yaşındaki orta saha oyuncusunun sağ ayak bileğinde bağ kopması tespit edildi. EURO 2024’de A Milli Takım kadrosunda olması beklenen İsmail Yüksek’in 4-6 hafta arasında sahalardan uzak kalması bekleniyor.
Fenerbahçe Kulübü, İsmail Yüksek’in durumuyla ilgili resmi açıklama yaparak genç oyuncuya geçmiş olsun dileklerini iletti. Kulüp tarafından yapılan açıklamada, oyuncunun tedavisine hemen başlandığı ve gerekli adımların atıldığı belirtildi.
Bu sezon Fenerbahçe formasıyla 47 maça çıkan İsmail Yüksek’in sakatlığı futbol camiasında üzüntü yaratırken, taraftarlar da genç oyuncuya destek mesajları göndermeyi sürdürüyor.
Reklam & İşbirliği: [email protected]